Pärast minu sõbranna Wendy klassiekskursiooni Pariisi olid meil tekkinud väga sõbralikud suhted tema õpetaja Angela Robertsiga. Angela osutus meeldivaks kaaslaseks ning, mis veel meeldivam, fantaasiarikkaks ja küllastamatuks lesbiks. Ta kasutas tihti juhust meid külastada ja tema suhe Wendyga muutus kirglikuks armastuseks. Siiski ei jätnud nad kunagi ka mind kõrvale.

Angela jutustas sageli Pariisi-reisist, kus ta, nagu Wendy mulle rääkis, oli olnud väga sisse võetud ühest stripparist. Angela tunnistas, et selle põhjuseks oli asjaolu, et strippari nimi oli Serena. Sama nime kandis ka Angela tütar. Ühel ööl, kui me puhkasime kolmekesi veiniklaasi ääres pärast väsitavat orgiat, jutustas Angela, et on tütre pärast mures. Asi oli selles, et Serena ei ilmutanud mingit huvi seksi vastu. Teda ei ahvatlenud ei poisid ega tüdrukud, ehkki tal oli vanust juba 17 aastat ja keha praktiliselt väljaarenenud. Angela oli viinud Serena arsti juurde, kes oli tüdruku läbi vaadanud ning öelnud, et see on füüsiliselt täiesti terve, aga mingisugune seksuaalne stimuleerimine talle ei mõju.

Mul tuli idee, et võib-olla paneks ümbruskonna täielik muutumine Serena lõdvestuma ja oma seksuaalsust avastama. Angela pakkus seepeale välja, et läheksime kõik koos reisile. Wendy ütles siis, et tema emal on Hispaanias villa. Ta oli kindel, et ema lubaks meil seda kasutada ja tuleks võib-olla isegi kaasa. Ta pani ette minna pühapäeval tema ema juurde lõunat sööma, et mina ja Angela võiksime temaga tutvuda.

Wendy emal Sophiel oli väga hea meel meiega kohtuda. Me veetsime väga meeldiva õhtu ja leppisime reisiaja kokku. Sophie nägi oma eale vaatamata väga kena välj a ja ma aimasin, et isegi kui Serena ei peaks tahtma kaasatulla, tasub sellele reisile minna. Me pesime Wendyga nõud ära, jättes Angela ja Sophie reisiplaane arutama. Nad istusid kõrvuti diivanil ja kui me tagasi jõudsime, märkasin, et mõlemad on natuke näost punased. Angela jutustas mulle hiljem, et sel ajal, kui me nõusid pesime, oli Sophie teda suudelnud ja ta siis sõrme sisse toppides orgasmi viinud. Mul oli hea meel, et minu kahtlused Sophie suhtes olid kinnitust leidnud. Ehk õnnestub meil ühiste jõududega ka Serena kammitsatest vabastada!

Järgmisel nädalal sain korra lõuna ajal Sophie ja Angelaga kokku, et rääkida Serena probleemist. Olime ühel meelel, et see, kes proovib jääd sulatada, peaks olema Sophie kui kõige kogenum.

"Te võite Serenaga teha kõike, mida tahate, nükaua kui ta ise sellega nõus on," ütles Angela. "Ma ei taha, et minu tütart millekski sunnitaks."

Villa, kuhu me sõitsime, oli imeline- omaette ja keset lopsakat loodust. Õue peal oli bassein puude varjus, mis tagasid täieliku privaatsuse. Magamistube oli majas ainult kaks ning me leppisime kokku, et Angela ja Serena elavad ühes ning meie Wendy ja Sophiega teises.

Pärast esimest ööd magasime poole lõunani, siis sõime salatit ja puuvilju ning läksimebasseini äärde. Sophie ja Angela olid topless, kuid meie Wendyga võtsime end häirimatult alasti. näidates oma kehasid, millele ei olnud ei üles ega alla valgeid triipe päevitunud. Mõne aja pärast heitsid ka vanemad naised püksid jalast. Serena kandis aga bikiine ega nõustunud Wendy õhutamisele vaatamata isegi ülaosa ära võtma. Tal ei olnud midagi selle vastu, et me üksteisega mürasime, lihtsalt tal endal ei olnud mingit tahtmist kaasa lüüa.

Eriti Sophie ja Angela tundsid ennast täiesti vabalt, rääkides seksist ja arutledes häbenemata Wendy üle.

"Sa lihtsalt vaata neid rindu," märkis Angela. "Kas sa oled juba katsunud, kui kõvad nad on?"

"Oo jaa, kallis," vastas Sophie. "Ja tema rinnanibud lähevad nii kiiresti kõvaks. Kui kaua sul juba temaga intiimsuhe on olnud?"

"Möödunud suvest, kui Wendy käis veel koolis ja me olime koos Pariisi-reisil. Wendy kolis pärast kooli lõppu Pamiga kokku ja ma käin neil pidevalt külas," selgitas Angela. Pam oli minu nimi.

"Imelik küll, aga ma ei olegi oma tütrega kuigi palju seksinud," rääkis Sophie. "Aga selle reisi ajal kavatsen ma selle kuhjaga tasa teha."

Mina silmitsesin sel ajal Serenat, igatsedes näha teda alasti. Serena oli väga sale, aga rinnad nägid välja kõvad ja normaalse suurusega. Jalad olid tal pikad ja lihaselised. Angela oli rääkinud, et Serena tegeleb akrobaatikaga. Tema kõht oli tõepoolest kõva nagu pesulaud. Serena nägu oli aga armas ja süütu. Kui selle tüdruku seksuaalsus kunagi ärkab, teeb ta oma kallimad väga õnnelikuks. Mind ajas ta küll kiima. Teadsin muidugi, et Wendy aitab mul pärast seksuaalset pinget maandada, aga ma ihaldasin Serenat. siiski ei pidanud see juhtuma veel täna. Vaatasin kahetsusega, kuidas ta seal lamas-puutamata ja ligipääsmatu.

Pärast, kui olime linnas kolanud ja restoranis õhtust söönud, istusime oma villa terrassil, et juua klaasike enne magamaminemist. Wendy ja Serena kandsid kumbki pikki kleite.

"Tüdrukud," ütles Angela, "ilm on nii palav. Kas teil poleks mugavam alasti olla?"

Wendy naeratas talle kelmikalt, tegi tõmbluku lahti ja laskis kleidil maha kukkuda. Seejärel istus ta mugavalt tugitoolile, lastes meil oma keha imetleda. Serena raputas aga lihtsalt pead ja jäi riidesse.

Kui olime veinipudeli tühjendanud, tõusis Sophie püsti: "On aeg voodisse minna!"

Arutasime Wendyga, kas Angela suudab Serenat seksile ahvatleda. Wendy ütles, et kahtleb selles, kui see tal kõik need aastad õnnestunud ei ole. Imestasime, kas tõesti ei suuda kogu see varjamatu seksuaalsus, mis toimub siin villas Serena silme all, talle mõju avaldada.

Pulli pärast otsustasime Wendyga, et rahuldame Sophie korralikult ära, et võtta tema mõtted ära muretsemiselt Serena pärast. Ütlesime Sophiele, et ta ootaks väljas, ning läksime Wendyga oma magamistuppa, mis asus köögi kõrval. Meil oli seal üks kahe- ja üks üheinimesevoodi. Ma panin Wendy selili voodi peale, käed kukla taha ja jalad laialt harki. Lükkasin ka häbememokad nii laiali, kui nad püsisid. Wendy kehale paigutasin puu- ja köögiviljadest kompositsiooni: rindadele maasikaid, kõhu peale viigimarju ja reite vahele ühe peenema kurgi. Siis kutsusin Sophie sisse. Ta jäi uksel seisma ja hüüatas vaimustunult. Ma teadsin, et ta oli seksinäljas pärast päeva, mille ta oli veetnud Serenat võrgutada püüdes. Möiratusega sööstis ta oma naerva tütre kallale.

Ma istusin üheinimesevoodil ja vaatasin teda Wendyst üle käimas. Sophie maiustas magusate viljadega oma tütre kaunitelt rindadelt ja kõhult. Siis võttis ta kurgi ja hakkas sellega õrnalt Wendy niiskeid häbememokki nügima. Asi lõppes sellega, et ta liigutas kurki täies pikkuses Wendy tuppe. Kui Wendy keha peal enam midagi süüa ei olnud, võttis Sophie kurgi välja ja hakkas tütre suguelundeid ennastunustavalt lakkuma. Wendy orgasm oli vältimatu. Jälgisin naudinguga, kuidas mu sõbratar osavalt kõrgpunktini juhiti, nii et tema kaunis keha orgasmis vappus.

Sophie viipas, et ma nendega ühineksin ja me veetsime öö, Wendy kahe vahel. Mitu korda öö jooksul ärkas üks meist kahest üles ja näppis Wendy uude orgasmi.

Kui me ärkasime, seisis päike juba kõrgel. Ma läksin kööki ja tegin kõigile hommikusöögi. Istusime Wendy ja Sophiega lauda. Just siis tuli Angela ja vangutas kurvalt pead: "Lootusetu. Tal oli öö läbi öösärk seljas ja ta ei lasknud mul ennast isegi silitada."

Nüüd pöördus Angela minu poole: "Pam, ega sa ei pane pahaks, kui me Wendyga pärast hommikusööki ühe kähkuka teeme? Kas sa kujutad ette, mis tunne mul oli, kui ma lamasin seal Serena kõrval ega saanud midagi teha, ning kuulsin, kuidas teie öö läbi Wendyt nühkisite?"

Nooruke Wendy oli tõepoolest väga populaarseks muutunud. Sel ajal, kui me Serena ja Sophiega nõusid pesime, rahuldas ta meie magamistoas oma endist õpetajat.

Ilm oli väga palav. Taevas polnud ühtegi pilve ja me lesisime basseini ääres. Miski polnud muutunud - meie olime kõik porgandpaljad, bikiinides Serena aga lamas kõhuli. Äkki märkasin, et talle hakkab päike liiga tegema. Mõtlesin, et päevitusõli pealemäärimine on hea ettekääne füüsiliseks kontaktiks, isegi kui see ei vii millegi seksuaalseni.

Viskasin Sophiele õlipudeli ja osutasin Serena punetavatele õlgadele. Sophie, alati kiire taibuga, läks Serena juurde, valas natuke õli oma peo peale ja hakkas seda Serena siidisele nahale määrima. Serena vaatas üllatunult üle õla tema poole, aga ei teinud midagi, et teda peatada.

Sophie tegutses kiirustamata ja määris hästi pikkamööda Serena palja selja ja jalad õliga kokku. Ta vaatas küsivalt Angela poole, osutades Serena rinnahoidja haagile. Angela noogutas julgustavalt, ja justkui muuseas tegi Sophie Serena ülaosa lahti. Ta jätkas õli määrimist. Sophie ei reageerinud mingitmoodi. Seni oli kõik hästi. Nüüd tuli otsustav moment. Sophie võttis õrnalt Serena käsivarrest ja andis talle märku selili keerata.

Hoidsime Angela ja Wendyga hinge kinni. Me ei suutnud oma silmi uskuda, kui paljaste rindadega Serena ennast lihtsalt selili pööras ja Sophiele naeratas. Tema rinnad olid nii nunnud! Nad olid kõigest keskmise suurusega, kuid see-eest kõvad ja kerkisid üles kahe täiusliku koonusena, kroonituna õrnadest roosadest nibudest.

Sophie pani peo peale veel kreemi ja määris tüdruku rinnad sellega hoolikalt kokku. Serena naeratas armsalt. "Talle meeldib see," sosistas Angela, kui Sophie hellad käed hoolitsevad Serena rindu mudisid ja nibusid sõrmitsesid.

"Vaata, Pam!" sosistas Wendy teiselt poolt. "Tema rinnanibud lähevad kõvaks."

See oli tõsi. Sophie kannatlikkus sai tasutud. Ma tabasin tema pilgu ja andsin märku, et nüüd on aeg, nagu öeldakse, survet tõsta.

Hästi-hästi pikkamööda hakkasid kogenud naise õlised peod Serena pingul kõhtu mööda madalamale liikuma. Ta libistas sõrmed püksikeste alla, paitades tüdruku häbemekarvu. Teine käsi tegi samal ajal lahti paelad külj e peal. Peaaegu märkamatult tõmbas ta püksid tüdruku häbeme eest ära. Me vaatasime nagu lummatud, kui imeilus must kolmnurk meie pilkudele paljastus. Jälle lisas Sophie õli peo peale ja paitas kätega Serena alakõhtu.

Seekord mõmises tüdruk kuuldavalt. Sophie pikk kesksõrm libises hetkeks tema jalge vahele, ahvatlevat pilu puudutama. Kujutlege meie vaimustust, kui jalad läksid natuke laiali ja ilmeilus neitsilik vitt avanes meie pilkudele. Ta oli küll veel kinni, aga oli nii erutav kujutleda seda, mis nüüd kindlasti ees seisis. Serena ei pannud üldse vastu, kui Sophie tõmbas püksikesed päris ära. Nüüd oli tüdruk ihualasti. Sophie muutis asendit, põlvitades tema harkis jalgade vahele. Ta liigutas sõrmi kahel pool suguelundeid. Sõrmi laiali tõmmates avas ta väikesed häbememokad.

Sophie oli nüüd veendunud, et tüdruk tundis ennast hästi. Seepärast jätkas ta julgemalt, hakates ühe käega paitama pärljat roosat kõdistit, mis võib-olla nägi just praegu esmakordselt päevavalgust. Sophie andis meile Angelaga märku lähemale tulla. Me põlvitasime teine teisele poole oigavat tüdrukut ja hakkasime teda õrnalt hellitama.

Ma tundsin natuke muret, et Wendy jääb täitsa kõrvale, aga ta andis mulle märku, et tunneb ennast rannatoolis lesides ja oma jalgevahet näppides väga hästi. Mõistsin, et talle kulub väike puhkus ära. Võtsime Angelaga kumbki kätte ühe Serena õlistest rindadest ning kompasime seda, tunnetades seda sõrmedega ja imedes kõvastunud rinnanibusid. Sophie oli selle aja peal sukeldunud tüdruku jalge vahele ja hellitas teda oma osavate huultega. Tema õlitatud sõrm näppis tüdruku auku kuni neitsinahani. Niimoodi kolmekesi koos töötades ajasime Serena tema elu esimesse orgasmi.

Serena nautis seda uuelaadset kogemust oma kehas. Kui see oli vaibunud, vaatas ta meid imetlevalt ja ütles: "Nüüd saan ma kõigest aru. Ma mõtlesin alati, et te õhutate mind seksima oma egoistliku naudingu pärast, aga nüüd mõistan, et te tahtsite seda minu pärast."

Ta tõusis ja kaisutas oma ema. Meie reis jätkus veel meeldivamana kui seni. Sel ööl magas Serena juures Sophie, Angela aga tuli meie juurde. Edaspidi seksisime läbisegi, kes kellega tahtis, ja magasime üldse nii, kuidas juhtus. Meile, vanematele, meeldis eriti vaadata Wendyt ja Serenat kirglikult 69-t tegemas.

Kui olime tagasi kodumaal ja astusime lennukist maha, tõotasime üksteisele, et me ei unusta kunagi seda imelistreisi ja saame edaspidigi sageli kokku.